Pins and Needles

Glömde säga i det tidigare inlägget att imorgon är det ju dags för mig att ta sprutan mot svinisen. Spännande! Det har varit ganska självklart från allra örsta stund att jag skulle ta den, dels pga av att rädda andra som inte kan ta den från att bli sjuka och såklart för att jag själv inte ska bli sjuk. Visst, många får nån biverkning av vaccinet, som man också brukar få av andra vaccin, och jag är väldigt säker på att de biverkningar man får av sprutan är oerhört mindre jobbiga än de man får av själva svininfluensan. Ett flertal av de jag känner har drabbats och jag kan lugnt säga att jag tar en spruta än har det lika jobbigt som dom haft det.

 

Pins and needles - Billy Talent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0