Hot N' Cold

Jag är förkyld. Igen. Jag hatar att vara förkyld. Olyckligt nog missade jag den roliga festen i helge också för hemma låg jag med feber. Bajs. Som tur är så har febern släppt men jag har fortfarande ont i halsen och imorse då jag vaknade upptäckte jag att jag fått en jäkla rethosta som kommer så fort jag öppnar munnen för att säga nåt. Och det är verkligen inte rätt tid att bli sjuk nu heller. Idag missade jag provningen av studentmössan, jag hade glömt bort vilken storlek jag hade och det hade därför varit bra om jag kunnat kolla det nu. Me icke. Sen har vi Nationella prov i svenska imorgon. 5 timmars skrivning. Jag hoppas jag inte stör alla med min hosta bara. Och på fredag är det månadens viktigaste: premiären av New Moon. Jag kan ju inte låta Anna och Jessica gå själva och spana in Edward och Jacob medans jag ligger hemma i sängen. Nej, tills på fredag MÅSTE jag vara frisk!

Därför måste jag nu fortsätta dricka min egna medicin, halstablettste. Helt enkelt bara hett vatten som får dra tillsammans med tre-fyra halstabletter tills dom smält. Inte alls så illa som det kanske låter, men man måste typ blunda det när man dricker för mentholen som följer med ångan svider lite i ögonen... Sen tror jag faktiskt jag ska ta och lyssna på lite julmusik på Spotify också, längtar enormt mycket efter den nu.

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0