Födelsedagsfirande

Igår fyllde lillasyster åtta år och det var födelsedagskalas här hemma. Det är helt sjukt att hon redan hunnit fylla åtta år, det känns ju som om vi nyss var på BB och hälsade på mamma och den lilla, lilla bebisen som såg ut som en trollunge. Tiden går så otroligt fort och snart kommer hon förmodligen vara en irriterande tonåring som ska ut på helgerna och som vägrar lyda föräldrarna. Får hoppas att det dröjer!

Kalas betyder också en massa besök från släkt och igår var inget undantag. Jag och Anna kikade lite på Idol, skämdes över våra mammor när dom fjantade sig och käkade tårta. Som det brukar vara alltså.

Nu idag tog jag först en ordentlig sovmorgon innan jag klev upp och satte mig i soffan för att kika på hockey. Sverige-Ryssland in Karjala Cup. Tyvärr blev det förlust för svenskarna med 1-4. Dröjer bara en timme innan dagens nästa sportevenemang, Champions League med Allingsås.

Men innan dess ska jag ta och boka biljetter till premiären av New Moon! Hoppas bara att det finns biljetter kvar.
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0