Back to normal

Då var allt som vanligt igen då. Omänskligt tidiga mornar. Skola. Komma hem sent. Dödstrött. Läxor. Somna. Livet är inte enkelt alltså.
Det har gått endast två dagar sen lovet tog slut och jag är redan helt slutkörd. Och nu är den absolut värsta tiden på året så jag fattar inte hur detta kommer sluta. Jag behöver sol och värme! Nu!!!

Just nu sitter jag och ska just titta på lite MJ-videos och då speciellt Thriller för att försöka lära mig några moves som ska användas i vår dans som vi gör i slutuppgift på estet. Det ska bli ett medley med de mest utmärkande dansstegen från de mest populära låtarna med Michael Jackson. Detta är väl ändå ganska okej att ha som läxa men så fort jag är klar med det måste jag börja skriva på mitt tal till nationella proven också och det är något som däremot kommer bli riktigt svårt. Har lite svårt att bestämma mig för vad jag ska prata om. Jaja, får hoppas på det kommer när jag väl sätter mig ner och skriver. Dessutom har pappa köpt en ny förpackning med Tigers Vanlijyoghurt så då går det förmodligen lite lättare. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0