Ser fram emot lördagen

Idag har varit en helt vanlig, tråkig dag där ingenting roligt alls har hänt. Känner mig ganska stressad över allt skolarbete som måste göras den närmaste tiden. Sommarlovet är bara 6 veckor bort, men den tiden känns så himla lång just nu. Förhoppningsvis kommer det lite sol snart som gör att allt känns lite ljusare.

Och gud vad jag längtar till helgen! På fredag åker jag ner med pappa och lillebror till Gnesta och sen på lördag beger jag mig till Globen där SM-finalerna i handboll väntar. Först damernas final mellan Sävehof-Skövde och sedan herrernas mellan Alingsås och GUIF. Ska bli så otroligt roligt och jag ser fram emot två riktigt spännande matcher. Guif är mina favoriter och jag hoppas verkligen dom tar hem segern. Hela laget är suveränt och förtjänar verkligen att få spela final.  Jag förväntar mig en tuff match med massor av kontringar av Guif's otroligt snabba och duktiga spelare Mathias Tholin och Mathias Zachrisson. Skulle så gärna vilja få tag på en Guif-tröja så jag kan få bli en del av "Röda Havet".
Typiskt nog så börjar jag få ont i halsen så jag hoppas verkligen att jag har någon röst att skrika hejarramsor med på lördag!

Nu väntar en enorm läxhög som jag  verkligen inte har någon lust att ta tag i, men jag har egentligen inget val. Förhoppningsvis går det lite lättare med riktigt bra musik som Coldplay i lurarna. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0