Take Me Away

Sommaren är här! Solen skiner och alla människor är glada!
Idag var det mösspåtagning på skolan för alla 3:or och jag är så avundsjuk på dem, vad skönt det ska vara att slippa allt och bara få njuta av livet. Ganska ofattbart att det bara är ett år kvar tills jag självstår där med mössan i handen och räknar ner till noll innan jag trycker fast den på huvudet och skriker av glädje. :)

Trots det fina vädret och det faktum att det bara är två veckor kvar i skolan så kan jag inte låta bli att känna mig deppig. Jag är bara så jävla less på allt och alla just nu. Fan vad härligt det vore att packa en väska och bara dra härifrån ett tag, skita i allt och uppleva nya saker. Det är verkligen något jag skulle behöva nu, se nya platser och träffa nya människor...

Jag hoppas mitt negativa jag är borta tills imorgon. Nu lägger jag mig och sover.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0