Mr(s) Brightside

Ännu en måndag. Men en solig måndag! Jag vet att jag tjatar om vädret och solen men det är liksom det enda jag ser fram emot under årets andra 6-7 iskalla månader. Värmen gör mig lycklig! Det har varit så härligt de senaste dagarna att bara få sitta ute och njuta.

Idag är det som sagt måndag och största delen av dagen har spenderats på skolan. Det började med en dryg lektion i naturkunskap B och en film som handlade om hur livet på jorden bildades. Visste ni att det finns grodor som typ "ruvar" sina ungar i munnen och sen spottar ut dom levande då dom växt sig tillräckligt stora?! Mysigt värre...
Efter naturkunskapen gick vi till badhuset där det blev stafetter och vattenpolo, särskilt roligt blev det då vi tjejer vann över killarna i det sistnämnda. ;)
Lite käk på Big Boy och sen ett nationellt prov i spanska och sen var skoldagen slut.

Tyvärr betyder det ju inte att bara för att man kommit hem från skolan så slipper man allt arbete. Måste nu ta itu med en uppsats i engelska som ska skickas in i morgon och sedan med mitt fördjupningsarbete i Socialkunskap B.

Höres!

Mr Brightside - The Killers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0