Light Up The Sky

Då var det lördag igen då och jag insåg nyss att jag varit usel på att blogga den senaste tiden...
Har varit ledig sedan onsdag och det har varit otroligt skönt, synd bara att vädret inte har varit det bästa. Men i morgon och några dagar ska solen tydligen vara framme och jag hoppas verkligen det stämmer. Jag längtar så efter att bara få sitta ute i värmen, lyssna på bra musik och göra absolut ingenting.

Igår var jag otroligt duktig och städade hela huset, någon pappa blev riktigt glad över då han kom hem. Kände mig som en duktig dotter i det ögonblicket. :) Senare på kvällen kom mina tjejkusiner och vi såg lite film och käkade massor med popcorn. Tyvärr slutade kvällen ganska tidigt...

Idag har jag bara latat mig och njutit av att vara ledig från skolan, imorgon blir det annat då jag har massor av plugg att göra. Men som sagt, förhoppningsvis skiner solen och jag kan sitta ute och göra det.

Nu ska jag försöka piffa upp bloggen lite, har hittat en bra blogg http://ww w.designadinblogg.se/ som ger tips på hur man kan göra. Tur för mig som inte är så himla duktigt på sånt här!

Light Up The Sky - Yellowcard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0