Inte ett moln så långt ögat kan nå...

Igår var jag ledig från skolan eftersom min enda lektion var inställd pga att läraren var sjuk. Jag och Johanna tog då bussen till Sundsvall där det blev lite shopping och en stor mjukglass. :p På kvällen åkte vi in till stan en kortis innan hon skulle till sin pojkvän och jag åkte ännu en gång med bussen hem.

Shit vad varmt det har varit idag! Har suttit i min solstol hela dagen och har lyckats blivit ganska brun. :) Det bästa är att det ska bli ännu varmare i morgon! Kanske det blir årets första dopp?

Nu ska jag och lillasyster förbereda en tårta som mamma ska få imorgon. Undra om jag kan avstå från att smaka jordgubbarna? Skulle inte tro det!

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0