Vart är sommaren?!

Jag har sommarlov men det känns mer som höstlov. Det är ett riktigt bajsväder här nu. Kallt, blåsigt och inte speciellt mycket sol alls. Jag hoppas verkligen det bli bättre snart så jag får njuta av ledigheten, det är ju tråkigt att bara sitta inne hela tiden och inte göra något alls. Har nyss skrivit ut en massa bilder från Bahiá Feliz-resan i april och önskar verkligen att man hade mer pengar så att man bara kunde ta en resa utomlands då vädret är som det är här i Sverige...

Liten uppdatering:
I fredags var jag, Anna, Linnéa, Jens och Ina hemma hos Frida och grillade. Riktigt mysigt med jättegod amt och en massa skratt då vi pratade om gamla minnen osv. Orkade inte riktigt åka vidare mot stan sen utan åkte hem till mamma som jag inte träffat på ett tag. Har varit där sen i fredags nu. Igår var jag barnvakt åt Ida och det blev både sockerkaka- och chokladbollsbak. Mumsigt!
I förrgår spelade damerna kval i handbollen och är nu färdig för VM. Och idag är det dags för U21-EM för herrarna i fotbollen så det blir till att bänka sig framför tv:n och hoppas på seger. :)

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0