Värme och huvudvärk

Jäklar så varmt det har varit idag också. Vaknade i en säkert 30-gradig hetta imorse, mitt rum var som en öken! Men istället för att åka nånstans och bada så följde jag med mamma och Ida till Kramfors där jag köpte en jättehärlig klänning/linne på Terra Cotta. Köpte även hårfärg. Jag har haft så svårt för att bestämma mig hur jag ska göra med mitt hår, vill helst vara brunett men har även varit sugen på att göra lite ljusare slingor nu till sommaren. Men efter att ha velat bra längre vid hårfärgshyllan bestämde jag mig till slut för att återigen bli brunett och köpte en brun färg, en nyans ljusare än förra gången då jag tyckte det blev en aning för mörkt.  Får se då själva färgning blir av, har sådan extrem huvudvärk just nu, tror jag har varit dålig på att dricka vatten idag.

Nu ska jag ta en alvedon och hoppas att huvudvärken släpper.
Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0