Sommarlov!

ÄNTLIGEN! Efter tio långa månader är det äntligen sommarlov! Jag kan inte fatta hur fort det här året har gått. Det känns som om det var igår jag började andra året, lite nervös inför den nya klassindelningen, nya lärare och allt annat som hör till. Lyckligtvis hamnade jag i en superbra klass och har haft turen att få lära känna några jättehärliga människor. Det är helt ofattbart att vi bara har ett år kvar innan studenten. Vart har all tid tagit vägen? Nyss var jag ju en liten skitunge som var  helspänd på att få börja högstadiet och nu är jag 18 år och har just påbörjat mitt allra sista sommarlov. Knepigt är det.

Skolavslutningen var i kyrkan med ett par tal och några sånger. Efteråt var det kramkalas med klassen och käk på Donken för några av oss. Jag tog en tidig buss hem och iväll väntar grillning hemma hos Frida och kanske senare något annat. Vi får se.

Nu ska jag krypa ner i soffan och vila en stund, är sjukt trött!

(Sverige säkrade en plats i handbolls-EM igår förresten. Riktigt dålig match som dom borde ha vunnit, nu blev det bara en poäng men det räckte.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0