Ingen vind kan blåsa omkull oss nu

Insåg nyss hur väldigt länge sedan det var jag bloggade (förutom inlägget i förmiddags). Det ska bli bättring på det lovar jag!

Idag har det varit en väldigt bra dag. Visst, regnet har öst ner och det har varit ganska kallt, men en av Sveriges bästa artister och min absoluta favorit Lasse Lindh spelade på skolan. Efter att ha haft en riktigt pissig förmiddag så spred sig värmen, kanske inte på himlen men i alla fall i mig. Det finns inget bättre än musik! Säskilt inte då den kommer från Lasse. Svenska Hjärtan, Kom Kampsång och Du Behöver Aldrig Mer Vara Rädd var några av låtarna jag fick njuta av. Passa också på att stjäla en bamsekram av honom efteråt och berätta hur bra min dag nu var. =) Härligt att han kommer tillbaka till Härnta i augusti.

Nu börjar det verkligen närma sig skolavslutning. På fredag är det dags för en stund i kyrkan innan det blir mat/fika någonstans med klassen som avslutning. Hoppas verkligen det blir bra väder så jag inte fryser benen av mig i klänningen bara.

Sverige vann ju mot Malta för en stund sen. 4-0. Synd bara att de målen inte kom i lördags i stället.
Och imorgon är det handboll som gäller. Sverige möter Rumänien och självklart blir det vinst! :D
Jag ska väl hinna med att titta på och avundas studenterna imorgon också. Det är bara ett år kvar nu för mig...

Tjo!

Ingen Vind Kan Blåsa Omkull Oss Nu - Lasse Lindh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0