I väntan på soligare tider

Ja, det är det mina dagar går ut på nu, väntar på att det ska bli bättre väder så man kan hitta på nåt. Som tur var läste jag nyss i tidningen att solen kommer efter helgen så det får man hoppas är sant. Då kanske sommarlovet kan börja på riktigt.
Idag har jag varit med Anna lite, vi snackade lite, fikade mumsigt fika och försökte komma på typiska svenska grejer vi kunde ta med filmen om Sverige vi tänkte göra till våra brasilianska vänner. Det enda vi kom på var typ Zlatan, snö och midsommar. :P

Apropå midsommar. I morgon är det midsommar och förmodligen en regnig sådan. Ska i alla fall bort till Therese där det blir grillning m.m med ett gäng härliga människor.
Satt och tänkte idag att alla dessa högtider var så mycket roligare då man var yngre. Då var dessa dagar nåt man verkligen såg fram emot, nu känns det mest som något som bara finns där.

Nä usch, nu känner jag mig som en sur gammal tant... Får lyssna på lite bra musik och hoppas på ett bättre humör!

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0