Frozen

Jag fick som jag ville, vaknade imorse upp till strålande sol och sms:ade genast Anna om att vi måste dra till Ramviks beach - Snibben. Det gjorde vi. Var där hela dagen och bara latade oss. När det var dags att svalka sig i vattnet så drabbades jag däremot av en mindre chock. Hade förväntat mig att det skulle vara kallt i vattnet, men inte SÅ kallt. Jag fick ont i benen av kylan men var ändå duktig och badade två gånger i denna isvak som kallas Mörtsjön. Aja, härligt med solen var det iaf och jag lyckades nog bli lite mer brun. Självfallet ska jag dit imorgon igen, förhoppningsvis har vattnet blivit nån grad varmare då så man slipper köldskador!

Nu ikväll var jag i stan och tittade på lillebrors fotbollsmatch, seger blev det för Älgarna med 6-1 så det var ju kul. På hemvägen blev det ett stop vid Sibylla och en smaskig hamburgare, man får vara onyttig på sommaren! =)

Nu ska jag lägga mig framför tv:n och kika på ett av mina favoritprogram - So You Think You Can Dance.

Ses imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0