En ganska vanliga dag

Idag har det varit ännu en underbar härlig dag i solen. Jag och Anna spenderade den liksom igår på Snibben men idag fick vi även sällskap av Jessica, Therese och Pauline, det var trevligt. Idag var vattnet inte lika superkallt heller så det blev fler dopp som svalkade skönt i hettan. Efter några timmar där begav jag mig hem för att som jag trodde följa med pappa ner till Birsta. Tyvärr orkade pappa inte åka dit då det blev bara en snabb tur till Härnösand istället. Jag passade på att köpa lite grejer på rea, bla ett par snygga skor och en ny bikini. =)

Morgondagen lär se likadan ut med flera timmar liggandes på Snibben. På kvällen är det ju däremot semifinal i fotbollen, ser väldigt mycket fram emot det!

Kände att det här blev ett riktigt tråkigt inlägg, måste försöka fundera ut nåt roligare att skriva till nästa gång. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0