The High Coast

Då var ännu en lek-dag avklarad. Idag åkte vi till Höga kusten och där blev det både lek i sanden och i klätterställningarna. SOm tur var räckte det med att jag puttade på fart, att själv klättra och så fick jag tack och lov stå över. Det blev även en lite promenad upp i bergen med fikapaus och en ganska maffig utsikt över vårt lilla samhälle. Tyvärr glömde jag kameran hemma så jag kunde inte ta några bilder.
I morgon tar jag en paus från treårs-jag och spenderar dagen med Anna i stället. Vad vi ska hitta på vet jag inte men nåt kul brukar det alltid bli.

Nu ska jag skynda mig att ta ut sockerkakan ur ugnen som jag och Magnus(!) bakade. Varm chokladsockerkaka och iskall mjölk, inte mycket som slår det inte. :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0