Rubrik

Ja, har verkligen ingen fantasi idag så det får bli den rubriken.

Första juli idag, vilket innebär mammas födelsedag. Jag vaknade vid 11 och fick då jordgubbstårta till frukost. Inte helt fel, man kunde nästa tro att det var min födelsedag men så var icke fallet. Under dagen hände det inte så mycket mer än att vi fick lite besök av släkt och så. Runt sjutiden följde jag med till Tjärnvallen och kollade på lillbrorsan igen då han spelade fotboll. Det var inte lika kul den här gången då dom förlorade med 7-2...

I morgon tänkte jag ta bussen in till stan och träffa Johanna och Marina, ska bli riktigt kul! Vi ska bara ta en fika, snacka och ha det trevligt. Hoppas det härliga vädret fortsätter bara. :)

Läste i tidningen idag också att BWO är det sista bandet som är klart för Stadsfesten. Suck. VARFÖR måste man bara boka Melodifestivalenartister?! Suck.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0