Regnet det bara öser ner

Ännu en regning dag... Börjar bli ordentligt less nu, sommaren ska vara solig, inte grå och regning. Förhoppningsvis dröjer det väl inte alltför lång tid innan värmen kommer tillbaka.
Regninga dagar som den här är det väl kanske egentligen meningen att man ska göra nån nytta, typ städa rummet eller så. Men jag har verkligen ingen ork just nu och kryper hellre ner i soffan med en bra bok eller en rolig film, tyvärr hittar jag varken nån av dom så det blev faktiskt så att jag tog fram dammsugaren och började städa mitt rum. Tråkigt var det men mindre dammigt blev det i alla fall. Är det fortfarande regn i morgon tror jag att jag ska försöka rensa ur min garderob lite. Det sägs ju att har man inte använt ett plagg under det senaste året ska man slänga det, problemet är bara att jag jämt tänker att det kan komma nån dag då jag faktiskt behöver just den tröjan och det får hänga kvar i gaderoben till nästa gång jag städar. Och ännu nästa gång. =p

Idag ringde jag även och bokade biobiljetter till mig, Anna och Jessica. "Harry Potter och halvblodsprinsen" blir det nästa onsdag. Mysigt.

Just nu sitter jag och pratar på msn med en av mina allra bästa vänner, Mari. Vi håller på att göra upp planer för nåt som kommer bli så otoligt roligt! Vad tänker jag inte säga förrän det är helt klart. :)

Ses så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0