Pyssel

Hade tråkigt idag så jag passade på att korta av en klänning jag köpte tidigare i veckan. Det gick ganska fort och då jag var klar kände jag för att sy något mer, frågan var bara vad. Jag kollade igenom garderoben jag har här hemma hos mamma som inte innehåller så mycket kläder eftersom jag spenderar den mesta tiden hos pappa och tar då med mig kläder när jag åker till mamma. Hur som helst så hittade jag två par capribyxor som jag nog hade i 14- 15-årsåldern, om jag nu använde dom alls. Tillbaka vid symaskinen klippte och sydde jag till dom till två par shorts. Shorts är något som alltid behövs under sommaren och dessutom vet jag inte vad man annars kann göra av byxor. :p Duktig tycker jag i alla fall att jag var.



Ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0