Mysig kväll

Igår kom Anna och Jessica hem till mig för att bara mysa framför tv:n med chips och en massa prat. Vi började med att se filmen "Definitely. Maybe". Kanske inte var den bästa film jag sett men helt klart sevärd. Efter filmen bläddrade vi runt bland kanalerna och fastnade framför ett framträdande med skådespelaren/komikern Dane Cook. Vi skrattade konstant i över en och en halv timme. Den killen var rolig!

Idag tror jag att hösten kom. Det är svinkallt ute!!! Jag är så jäkla sur, hoppas verkligen sommarvärmen kommer tillbaka annars vet jag inte vad jag gör. Flyttar till Spanien kanske.
Mycket tid har spenderats framför tv:n idag eftersom det var final i Wimbledon. En match som varade drygt fyra timmar. Till slut kunde jag pusta ut och bli glad över att jag och Roger Federer vann. Magnus och Andy Roddick förlorade. Haha.
Nu senare ikväll tittade jag och mamma på en ny serie på ettan. "Being Human" hette den och handlade om tre helt vanliga människor, vanliga förutom den saken att de var en vampyr, en varulv och ett spöke. Serien verkade bra faktiskt och jag kommer nog fortsätta titta på den. :)

Här är ett klipp från det vi tittade på igår. ;)


Nu ska jag käka en apelsin och försöka komma på nåt att göra eftersom jag inte känner för att sova.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0