Mamma, pappa, barn

Ja, då har några av mina släktingar kommit hit till oss för att spendera några dagar i Ramvik. Två av dom är Amanda 5 år och Alexander 3 år. Jag och Magnus är väldigt omtyckta av dom måste jag säga. Hela dagen har jag lekt som om jag själv var tre år. Det har varit "Mamma, pappa, barn", "Tysta leken" och "Gummigubbe äter stenkulor" för hela slanten. Jag är helt slut och har funderat på hur jag ska klara av detta i fyra dagar till... Men kul är det ändå, dom är ju riktigt gulliga när dom tävla om all uppmärksamhet. :)

I morgon ska vi tydligen till Höga kusten och Hornöberget. Då blir det leka i lekpark och åka rutschkana, men jag tänker och smita iväg och säga hej till Johanna som jobbar där.

Idag åkte även pappa till Dalarna för att jobba i några veckor. Det kommer bli lite tomt i stora huset då det bara är jag och Magnus här. Tur att farmor bara bor femtio meter bort. :p Sen får jag väl tvinga Anna och Jessica att komma hit då det blir alltför ensamt.

Nu ska jag ta det lugnt i soffan framför "Being Human". Tur att småbarn lägger sig och sover tidigt.

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0