Harry Potter och halvblodsprinsen

Det var en riktigt bra film vill jag säga! Varmt rekomenderad! Det var helt klart den roligaste HP-filmen hittills, mycket pga Rupert Grints alla sjuka ansiktsuttryck. Men även om den var rolig så var den ju såklart också spännande, som alla de andra filmerna. Både komedi och spänning - det gillar vi! :)

När jag satt och tittade på filmen tänkte jag också på hur gamla skådespelarna har blivit, och inte bara dom utan hela Harry Potter-grejen. Jag var runt åtta år då jag fick den första boken och här sitter jag tio år senare och tittar på film nummer sex i ordningen. Det är ganska coolt faktiskt, när man tänker på vilken enorm succé både böckerna och filmerna har varit och fortfarande är. Nu ska det bli spännande att se hur slutet blir, eftersom jag läst böckerna vet jag ju hur historian slutar, men kommer filmen leva upp till allas förväntningar? Förhoppningsvis och förmodligen. :)

Hur som helst. Gå och se filmen vettja!




See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0