Dålig uppdatering...

...på sistone! Har bara inte orkat sitta vid datorn, dessutom har det inte hänt så himla mycket heller. I torsdags tog jag bussen ner till Härnösand där jag möttes av Johanna, tyvärr kunde inte Marina hänga med så det blev bara vi två. Vi strosade runt i affärer och jag hittade en skön klänning och ett häftigt armband. Köpte även en ny fotlänk till mamma som en försenad födelsedagspresent. Eftersom det var så jäkla varmt den här dagen blev det även rejält med glass på torget, det finns inget godare än iskall sorbet i sommarvärmen. :)
En härlig dag blev det i alla fall med mycket snack och skoj, fick tyvärr också ett par skavsår på köpet men det är sånt man får ta då man använder obekväma skor!

Igår var en riktigt slappardag då jag mest bara latade mig framför tv.n med Magnus, på kvällen åkte vi hem till mamma igen där det blev grillning. Gott! Nu idag har jag planer på att först åka och hälsa på mormor och morfar och senare ikväll tänkte jag, Anna och förhoppningsvis Jessica vara här hos mig och ha det trevligt med film och chips.

Något som dock oroar mig är det dåliga vädret som har varit de två senaste dagarna, i natt spöregnade det och nu är det bara en massa moln på himlen. Vädergudarna får ta och skärpa sig lite tycker jag!

Hej svejs!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0