Brunettare

Såg att det var nästan en hel vecka sedan jag skrev ett inlägg men det har verkligen inte funnits något alls här i världen att skriva om. Ett par dagar var ju riktigt soliga och då satt jag mest ute och slöade i solstolen men sen blev det väderomställningar igen och då till det sämre. Regn och rusk i flera dagar. Jag börjar fasa för att det inte ska bli någon mer stekande hetta i sommar. Förhoppningsvis har jag fel.

Idag blev det ändå så att jag bestämde mig att färga håret (köpte ju färg för ett par veckor sedan). Anna kom hit och efter lite velande satte jag mig i frisörstolen a.k.a. min skrivbordsstol och Anna dränkte mig i färg. Resultatet? Några nyanser brunare än jag redan var. Jag blev helt enkelt brunettare. Hade förväntat mig en lite mer mörkare färg men det kanske var lika bra att det inte blev så.

Det finns inte mycket mer spännande än det att skriva. I morgon åker jag in till stan och kollar lite och senare på dagen får jag besök av släktingar. Igen. Den här gången lite äldre än 3-5-åringar.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0