Blixtar och dunder

Usch vad det har åskat idag! Jag förstår inte de människor som tycker det är mysigt med åska. Det är något jag verkligen har hatat sedan jag var liten. Det är så himla obehgligt att först se hur det blixrar till framför en och sen sitta och vänta på smällen. Nej fy! Då det är ett sånt oväder brukar jag alltid ta på mig min mp3, skruva upp på högsta volymen och sen försöka distrahera mig så gott det går tills det är över. Ganska jobbigt måste jag säga om det dundrar i flera timmar...

Aja, efter allt åskoväder idag åkte jag in till Kramfors där jag vandrade runt lite grann med mina släktingar som är på besök. Var ute efter ett par gladiatorsandaler men hittade inga, det blev ett par nya jeansleggings istället.
Efter middag och sånt hemma var det dags för familjen Jansson att åka ner till andra släktingar i Dalarna. Det blev många kramar av gullungarna Alex och Amanda. Det har varit ganska intensivt att ha dom här, lite småjobbigt att behöva leka hela tiden, men det har samtidigt varit riktigt roligt att få träffa dom i flera dagar och busa och skratta tills man får ont i magen. :)

I morgon ska jag sova riktigt länge har jag bestämt, har inte blivit så mycket av det den senaste veckan. Sen hoppas jag att regnovädret är bortblåst och att solen skiner så man kan åka upp på Snibben och dega i värmen. :)

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0