Softy sunday

Söndag idag och förmiddagen spenderade jag i Öbacka där det var handbollsmatch. 93:ornas distriktslag mot 94:ornas distriktslag. Pappa mot lillebror. Det blev en tippad vinst för 93:orna men matchen var ändå ganska jämn, i alla fall i början när 94:orna kämpade på bra. Roligt var det i alla fall, men det är det ju alltid när det är handboll med i bilden.
När jag kom hem passade jag på att baka lite mer julgodis så nu är i alla fall det avklarat, ska bara se till att fixa det där med julklappar och julpyntning och sånt också...

I morgon ska jag in till stan för ett möte som kan komma att leda till ett litet jobb längre fram. Håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0