Revolutionerande teknik

Medans jag tar en kort paus skidskyttet tänker jag bara nämna en rolig grej som skedde i förrgår. I matchen mellan H43 och Sävehof hade för första gången en spelare på sig en mikrofon medan han spelade. Och vem var då den utvalde? Tomas Axnér förstås! Handbollsspelaren och experten för tv4 tejpade fast en mic på bröstet för att låta oss höra vad som egentligen rör sig i hans huvud på planen. Axnér är ju inte den som är rädd att säga vad han tycker och ganska ofta slänger han ur sig inte allt för fina ord, men till kvällens ära skulle han försöka undvika alla könsord. Hur gick det då? Tyvärr pratade kommentatorerna så mycket att det var svårt att höra vad herr Axnér sa där nere på planen och ljudet var kanske inte det allra bästa. Under andra halvlek hamnade olyckligtvis micken nere i byxorna på Axnér och vi fick inte höra hans röst längre. Det var något jag tycker tv4 borde han tänkt på innan både att kommentatorerna överröstade honom och att se till att micken verkligen satt dör den skulle, när det nu var sådan uppmärksamhet kring detta borde man väl låta tittarna få höra honom. Axnér själv sa att det inte var något fel på idén och han var villig att testa den fler gånger, vilket jag hoppas dom gör för det lilla man hörde från honom var roligt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0