Idolfinal

Ikväll smäller det! Final i Idol och jag måste säga att det är två väldigt värdiga finalister. Erik har väl avrit klar redan från början men att min personliga favorit skulle ta sig dit var det nog fler som inte riktigt trodde på. Det har varit många riktigt bra personer med i år och vem som vinner ikväll spelar faktiskt mindre roll. Jag tvekar inte på att det kommer gå riktigt bra för båda, oavsett vem som vinner. Har man det som krävs så fixar man ett skivkontrakt så småning om då man lämnat programmet. För övrigt ser jag fram emot en spännande kväll med bra låtar, jag är nyfiken på att få höra vinnarlåten "Higher" i sin helhelt för det lilla man fått höra låter väldigt bra faktiskt. :)



Nu ska jag ta och fixa lite gott att äta och krypa ner i soffan och invänta en härlig musikfest. :)

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0