I väntan på vintern

Torsdag och snart är ännu en skolvecka avklarad och nu är det bara två kvar till jullovet. Riktigt skönt och morgondagen innehåller bara en lektion så ännu en helg är alldeles strax här. I helgen tänkte jag och Jessica se på Luftslottet som sprängdes, den hade ju premiär för en vecka sen och jag har fortfarande inte sett den! Skämmigt... Innan bion är det återigen lite handboll som står på schema. Söndagen kommer förmodligen spenderas med näsan i skolböckerna. Har sjukt mycket att göra och vet inte alls vad jag ska börja med. Psykologi? Svenska? Religion? Eller kanske filosofi? Svårt val...

Idag har jag mest suttit i gympasalen och tittat på fotboll. Skolans två lag spelade och det gick riktigt bra. Alla matcher vunna och dom gick båda vidare. Kul. :)

Har ni förresten märkt att vintern verkar ha börjat komma nu. 10 jävla minusgrader ute. Men ingen snö än men antar att den kommer när som helst. Det blir ju faktiskt lite mer julkänsla med snön men samtidigt innebär det också att vintern verkligen är här och jag måste stå ut med kylan och slasken i flera månader innan marken bli bar igen. Deprimerande.

Måste bota min depression med lite mandariner tror jag. Börjar nästan bli beroende...

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0