Dan före dan

Och så var det bara typ tolv minuter kvar till julafton. Funderar på om jag ska vara vaken i natt och se om tomten kommer med några paket till strumpan! :p

Dagen har jag spenderat genom att handla dom sista juklapparna, sen satt jag på golvet i mitt rum i jag vet inte hur lång tid för och slog in dom. Det är alltid ganska kul i början och paketen blir så fina men efter ett tag blir det tråkigare och tråkigare och paketen blir bara fulare samtidigt som högen inte minskar ett dugg. Men nu är det i alla fall gjort och jag börjar ana lite julefrid i alla fall.

Julen kommer ändå bli väldigt annorlunda i år och det är väl inte en förändring jag tycker är så jättebra. Vanligtvis brukar vi ha massvis med släkt hemma men i år blir det annat då de inte kommer förrän på annandag jul. I stället blir det att fira julafton först hos mormor och morfar och sen lite grann hemma hos pappa, men det ska nog gå bra det också.

Nu är det bara tre minuter kvar och jag vill önska de människor som läser detta en riktigt god jul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0