Butter

Jag hatar att vara sjuk.
Jag hatar att det är sjukt mycket att göra i skolan.
Jag hatar att jag inte köpt en enda julklapp och att jag heller inte vet vad jag ska köpa till nån.
Jag hatar att det knappt är någon julstämning.
Jag hatar att inga bra band vill komma och spela i Sverige.
Jag hatar att det är bajsväder 24 timmar om dygnet.
Jag hatar att det finns så många jobbiga männsikor som inte tänker på nåt annat än sig själva.
Jag hatar att jag typ är fattig just nu.
Jag hatar att jag inte har något godis.
Jag hatar att sommaren är fett långt borta.
Jag hatar att studenten är långt borta.
Jag hatar att studenten snart är här.
Jag hatar att inte julen är som då man var liten.
Jag hatar att jag inte är liten.
Jag hatar att jag inte kommer på nåt bättre att göra än att skriva en hat-lista.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj då :o cheer up hörru!

2009-12-09 @ 17:06:02
URL: http://danielssonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0