Äntligen jullov!

Äntligen är det jullov och i morse tog jag en rejäl och välbehövlig sovmorgon. Behövde inte åka till skolan idag eftersom vi hade vår julavslutning igårkväll. Vår språkklass var hemma hos vår mentor och där fixade vi först en god middag och sen blev det pepparkaksbak och papparkaksprovning för hela slanten. Vi prövade tre olika degar och förde protokoll och allt. :p Mysigt var det i alla fall.

Nu måste jag börja ta i tu med alla julförberedelser som ska göras, bakning, julklappsköp, godisbak och städning. Känner på mig att det kommer bli riktigt stressig men det hör väl julen till antar jag.
En vit jul ser det ju i alla fall ut att bli och är det samma väder som nu blir den jävligt kall också! 25 minusgrader är sjukt kallt och inte ett jävla dugg roligt, går man utanför dörren kan man ju knappt andas. Nä, vitt får det gärna vara över jul men kylan kan väderfixaren stoppa upp nånstans! Brrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0