Working Class Hero

Jäklar vilken energi jag haft idag! Vaknade i lagom bra tid och började med att gå en riktig långpromenad. Väl hemma åt jag frukost/lunch innan jag satte igång att baka både muffins och blåbärspaj. Smarrigt blev det! Då magen var full av sötsaker högg jag tag i både dammsugaren och trasan och städade mitt rum tills det var skinande rent. Som om det inte var nog så rensade jag även i min garderob och skapade lite mer plats tills nästa gång den är fullproppad.
Just för tillfället känner jag att den här energin börjar försvinna ur kroppen och både huvud och kropp känns lite tungt. Tror jag ska ta en lång varm dusch och sen krypa upp i en fotölj och börja läsa en bok.

Till nästa gång:
Adios!

Working Class Hero - Green Day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0