Trevlig tisdag

Har haft en riktigt skön tisdag idag. Vädret blev inte bättre efter förra inlägget så det fick bli ett par filmer i soffan under förmiddagen. Vid sjutiden åkte jag och Johanna in till stan och mötte upp Marina. Sen blev det oxfilérulle på Pinocchio. Eller halva tiden blev det skinrulle, jag och Johanna åt av varandras rullar utan att märka något innan Johanna efter ett bra tag satte gaffeln i en oxfilébit och frågade vad det var för nåt, haha. Vi satt där på uteserveringen ett bra tag innan vi gick och köpte godis och satt oss nere vid hamnen och snackade om allt mellan himmel och jord. Eftersom sista bussen hem till Rmavik går 21:50 så fick jag bege mig hemåt då. På bussen mötte jag Linnéa som skulle åka till Långsele för att därifrån ta tåget till Göteborg, lät riktigt roligt. :)

Sen jag kom hem har jag suttit och tittat på ett av mina absoluta favoritprogram - So You Think You Can Dance. Det är grymt bra dansare i år och nästan omöjligt att utse nån favorit, även fast snart bara hälften är kvar. Men Jason och Kayla är riktigt bra!


Kayla & Jason

Nu ska jag nog snart krypa ner i sängen, är ganska trött faktiskt. Får se vad som händer i morgon.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0