The Proposal

Igår var jag och Marina och såg på The Proposal på bio. Med godis och popcorn var vi redo för en film vi hört skulle vara riktigt rolig. Och rolig var den verkligen och mycket skratt blev det! Den rekommenderar jag verkligen till alla! Fick även se en trailer på en ny komedi som snart skulle ha premiär som hette The Ugly Truth. När den kommer får jag dra med mig nån och hoppas på en till bra filmupplevelse. Det är mycket bra filmer som kommer nu i höst och New Moon och Flickan Som Lekte Med Elden ser jag mest fram emot. =)

Ikväll är det återigen en fullspäckad friidrottskväll med en spännande höjdhoppsfinal för damerna med Emma Green och även avslutningen på tiokampen där det gått riktigt bra för våra svenskar. Dom kanske inte direkt slåss om medaljerna men har slagit personliga rekord i nästa alla grenar och Nicklas Wiberg har en möjlighet att slå det svenska rekordet.
Sen är det ju också dags för Usain Bolts att springa final på 200 meter. Vinna kommer han självklart göra, frågan är bara med hur mycket.



Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0