Sista sovmorgonen

Jag har nyss vaknat upp från den sista sovmorgonen på VÄLDIGT länge. I och för sig behöver jag inte åka in till skolan förrän vid elva i morgon så jag slipper i alla fall den fasansfulla uppstigningen vid 06:00. Åh vad jag kommer sakna att få sova ut på morgonen, det är ju bland det bästa som finns!

Det känns helt obegripligt att vi börjar skolan imorgon. Sommarlovet var över på ett ögonblick och nu väntar otaliga månader av jobb och slit. Att det snart är höst gör ju inte saken bättre...
Självklart ska det bli roligt att träffa alla kompisar igen men efter ett par veckor eller så kommer jag redan längta till höstlovet.

Aja, solen skiner idag, något som tyder på att det förhoppningsvis blir en bra sista dag på sommarlovet. =)
Nu är det dags för frukost!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0