Regnigt värre

Usch vilket jäkla väder det är! Spöregn, storm och tio grader celcius. Det känns som om hösten faktiskt är på ingång, även om jag försöker förtränga det...

 Annars då? Jo, otroligt trött. Det värsta med att ligga och vila ett par timmar under dagen är att när man väl ska sova för natten är det omöjligt. Klarvaken låg jag i sängen i natt till klockan var närmare fyra då jag var så less på P3´s nattprogram och slet av mig mp3:n då det började spelas Death Metal.

Idag fyller Anna 17 år. GRATTIS! :D
Ska gå bort till henne i kväll och käka lite marängswiss...swisch...switch...Glass och maränger blandat med banan och chokladsås!
Sen vid halv tio bänkar jag mig framför tv:n och finalen på 100 meter. Spännande!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0