Nine in the Afternoon

Jag har haft en riktigt skön dag idag måste jag säga. Anna sov över i natt och vi vaknade till ett underbart väder så det blev frukost och sedan softade vi i solen med skön musik. Runt klockan ett hämtade mamma mig så att jag skulle kunna åka upp till dom över dagen och kvällen. Nu när pappa är borta kan jag inte träffa dom så mycket eftersom jag har två hundar som jag måste se efter, men farmor var snäll och skulle ta dom i natt så jag kunde sova över hos mamma och spendera lite tid med Ida som jag inte alls sett speciellt mycket i sommar.
Väl hemma i Ramsås så packade vi genas badkläder och fika och åkte sen upp på Sela där vi spenderade resten av dagen med sol och bad. Vattnet måste ha varit runt 23-24 grader och det var sååå härligt! Sen vi kom hem har jag inte gjort mycket annat än att hänga med lillasyster, vi har spelat fotboll, hoppat hopprep och rockat rockring, ja, sånt som 7-åringar gör. 
Superhärligt har det varit med en riktig sommardag för ovanlighetens skull och jag hoppas det fortsätter även i morgon. På kvällen åker vi till Danielssons där det blir tårtkalas för Anna och Patrik. Låter bra det!

Hörs!
 
Nine in the Afternoon - Panic! At The Disco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0