I goda vänners sällskap

Igår var jag hemma hos Matte och tillsammans med Anna, Jessica, Christoffer, Linnéa, Jens, Hampus, Emma, Samuel, Line, Lia och Markus hade vi en riktigt trevlig grillkväll. God mat, många spel, badminton och mycket skratt gjorde att vi hade riktigt roligt. När det komer till spel så är "Med Andra Ord" är ett måste inom dessa kretsar. Ordförklaringarna kan bli riktigt knasiga och när sanden börjar ta slut i timglaset börjar paniken komma. En som verkligen var på hugget ikväll var Chrille som imponerade stort, i alla fall då det handlade om att gissa ord. Däremot skapade hans försök till att förklara ord en aning aggresivitet i laget ("Detta med vingar är du dagen efter att du supit" - Spyfluga).  Men mycket skratt gav det i alla fall!

Idag har jag inte gjort mycket alls. Solen har faktiskt varit närvaranade under stora delar av dagen och jag har spenderat mesta tiden utomhus i solstolen. Ikväll ska jag hem till mamma en snabbis och i morgon blir det förhoppningsvis Härnta med Marina och Johanna. :)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0