Here we go again

Ja då har skolan börjat igen då. Första skoldagen idag på mitt tredje år. Helt sjukt att jag går i trean! Det känns ju inte alls länge sen jag gick min allra första dag på Härnösands gymnasium. I en rasande fart passerade två år och nu har jag som sagt bara ett enda kvar. Känns väldigt konstigt.
Idag började vi inte förrän klockan ett så jag gick hem till Marina innan vi två gick upp till skloan, efter lite glass på Donken.
På skolan fick vi bara en massa information och sånt som brukar vara de första dagarna. Vi som går SP Språk fick våra nya skåp i B-huset i år, vet inte riktigt vad jag tycker om det, vi har ju faktiskt inga lektioner i det huset, förutom mentorstiden... Men vårt mentorsklassrum var i alla fall mysigt så det var ju bra.
Resten av veckan ska vi tydligen arbeta en massa med vårt projektarbete. Känner mig väldigt stressad med tanke på att vi ska ha en liten redovisning om vad vi tänkt oss klar på onsdag, och jag har ingen aning om vad jag vill göra! Hoppas jag får nån snilleblixt de närmaste dagarna. Förutom projektarbetet blir det också lite lekar med ettorna på fredag och tydligen ska vi språkare informera klasserna också nån dag. Det är inte mycket att göra men ändå går vi från nio till tre varje dag, känner på mig att jag kommer vara less på skolan redan på fredag!

Sen jag kom hem har jag inte gjort så jättemycket, var så otroligt trött så jag slängde mig i sängen på en gång (efter EN dag), men så tog jag mig ändå i kragen och nu ikväll tog jag, Anna, Jessica och Therése en skön promenad. Lite frisk ramviksluft och så blir man genast en aning piggare. I alla fall tio minuter.

Nu ska jag ta en dusch och sen förmodligen krypa i säng. En dag i skolan och jag är redan slutkörd. Ser ljust ut.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0